Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Isa Lundqvist - 26 mars 2009 18:06

Oj, nu var det längesedan! Ni är säkert intresserade av vad jag har fått, så här kommer det:


* Resekudde

* Tårta (på apberget)

* Hänggarderob med plats för 6 par skor

* Långkalsonger

* Underställsbyxor + tröja

* Ett blockjus + fat + stenar

* Godis

* Mer godis + tuggummin (från en annan person ;-))

* Ännu mer godis (från andra personer ;-))

* 500 kr (Tack för pengarna och godiset, farmor och farfar!)

* Stiftpenna

* En till stiftpenna (från en annan person ;-))

* Stift

* Mer stift (från en annan person ;-))

* Rutigt block

* Simpsons-skrivblock

* Mini-bodybutter

* Tidigare nämnd klocka

* 200 kr biocheck (Tack barn- och utbildningsnämnden!)

* Handdriven kombinerad ficklampa och mobilladdare

* Smileymagneter

* Lösmustacher (ja, seriöst)

* Boken "När du läser detta"

* 100 kr refillkort

* Halsbandshängare (formad som en skyltdocka)

* Örhängen

* Mobilsmycke

* Tröja "I'm with stupid" (:-D)

* Högtalare till Ipod och dator

* Datorväska


Det var det.

Eller just det, jag höll på att glömma!


* Sprillans ny bärbar dator ! ! !


Totalt: 32 st, men det beror ju på hur man räknar ;-)

Jag, bortskämd? Neeeeeeeeeeeeeeejdå!


Min fina tröja, tagen med webcam tillhörandes min underbara superdator!

Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards