Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Isa Lundqvist - 2 mars 2009 17:06

Lördag = stek och dator.

Söndag =besök hos mormor, bio, stek och dator. Mormors mat FTW! That's it folks! Jag har nu sett Twilight på rundviksbion. Den var från femton, så det var ju lite slapp kontroll med tanke på att jag fyller år den 26 MARS och därför inte är femton än. Den har varit så hypad att jag inte hade så höga förväntningar. Den var sjukt mycket bättre än jag trodde! Robert Pattinson var inte lika motbjudande i rörlig bild. Men gud vilka håriga armar han hade. Fick en överaskning när jag såg att Cam Gigandet, Volchok från O.C, var med. Jag tyckte att jag kände igen honom, men sen kom jag på det. Idag hade UG arrangerat att man fick åka till det nya fortet i Umeå. det är under Megazone. Trodde att det skulle vara ganska dåligt, men de hade typ byggt om lagerlokaler så det var sjukt mycket större än jag trodde! Det var 26 banor, varav 24 var igång. Jag, Linnéa, Elina och Jossa klarade 7. Ser iaf fram emot att åka dit igen!


Cam Gigandet

Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards