Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Isa Lundqvist - 23 mars 2009 15:50

I helgen var Fisen hemma i kalla norr istället för i sin bostad i den kungliga hufvudstaden. Jag fyller ju år på torsdag (peppa, PePpA, PEPPA!), så jag fick min födelsedagspresent av henne redan i lördags, eftersom hon redan hunnit hem. Det var världens snyggaste hängklocka! Det är som ett halsband med en vit gitarr med en klocka i! Sjukt snygg! TACK FISEN! :-D

Senare på lördagen såg vi en film. Igår åkte vi till mormor och firade Leffan. Erikssons är sjukt bra! Linn for life! :-]

Jag fick inte veta att vi skulle dit förän på morgonen så all läxa jag hade planerat att hinna göra var bara att glömma. Jag gjorde no:n när vi kom hem typ halv tio på kvällen. Idag fick jag reda på att det var till på onsdag och inte till idag! Men nu är den ju ialla fall gjord. Idag blireh läxor. Föresten Elsa, om du hinner läsa det här innan imorgon, det är innegympa både imorgon och på fredag!

Det var väl allt. Hare!


 # Svenska - prov på ordklasser.

# So - prov på franska revolutionen.

# Hemkunskap - hemuppgift.

# Spanska - glosor.

# Engelska - muntlig och skriftlig uppgift.

Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards