Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Isa Lundqvist - 19 mars 2009 21:11

Igår satsade jag, Julia och Anton liiiite för hårt när vi tränade i källaren. Grey's anatomy igår var sjukt bra!

Idag fick vi se reklamfilmerna. Dom var roliga. Vår var bbäst :-}

Sen har jag laddat inför handbollen genom att sitta framför datorn X-D

Vi spelade handbollsmatch mot C-pojkarna. Tyvärr vann de med 3 mål. Pinsamt! Men vi var typ slarviga så de fick bara kontringsmål. Passen måste sitta tjejer! Sen stannade några kvar och tränade efter matchen. Vi tränade kantskott. Det här säger jag inte för att skryta, men shit vilket skott jag har fått från kanten! Innan fick jag aldrig in bollen i målet och idag fick jag det varje gång. Inte från fel sida, men jag fick in bollen de flesta gångerna där med. Jag blev glatt överaskad! :-D


# No - hemuppgift.

# Svenska - prov på ordklasser.

# So - prov på franska revolutionen.

# Hemkunskap - hemuppgift.

# Spanska - glosor.

# Engelska - muntlig och skriftlig uppgift.


Imorgon ska Tobbe begravas. Det har inte gått en dag utan att jag har tänkt på honom... Varför just du? :'(

Jag måste nog sova, jag lär behöva det...





Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards