Alla inlägg under januari 2009

Av Isa Lundqvist - 5 januari 2009 05:25

God natt!

Av Isa Lundqvist - 5 januari 2009 03:13

Somnade halv 7. Vaknade halv 2. Men med tanke på gårdagen var det väl berättigat. Nu ska jag och Karro se lite Sweeney-låtar sen ska vi sova. Nämnde jag att Sweeney låtar är sjukt roliga i chipmunk alltså upp-speedade! :D

Av Isa Lundqvist - 4 januari 2009 03:39

Jag skulle faktiskt sova innan vi drog till Skellefteå, men Fia skulle självklart se Across the Universe! Tack för den! Jag var sjukt trött, för jag somnade väl kanske runt 4, men det var trevligt i Skellefteå. Man blir lätt övergödd! Sen när vi kom hem låg jag och läste tills Karro kom hem från middag hos Erikssons klockan 3. Då läste/skojade/pratade/visslade ända tills klockan var 6 eller något. Då försökte vi sova. Jag vaknade vid halv 7 idag. Då tänker ni väl att det var starkt jobbat. Det var bara det att det var det sena halv 7. Vi åt middag och såg film (igen) sen har vi sjungt Sweeney Todd-låtar med text från Youtube. Det var skoj, men Toby sjunger sjukt snabbt ibland. Och Helena Bonham Carter aka Mrs. Lovett är också bra på det. Och Sweeney himself aka Johnny Depp of course! Sen har några andra också sina snabba moments. Och nu ska vi sova på riktigt! Och imorgon ska vi gå upp halv 10 och vända på dygnet. 4 real this time! Men först ska ni få något vackert att titta på!

Av Isa Lundqvist - 1 januari 2009 22:49

Så var det 2009!

Detta är mitt nyårslöfte:

Bli snäll

Bli snällare

Vara mindre elak!


Jag fick tänka över det flera gånger, för jag vill inte vara snäll mot någon elak, men jag behöver inte vara elak för det!


Iaf så spelade vi pingis och badminton och åkte skridskor och lekte tagen och lekte röda, vita rosen och åt och tände raketer. Det blev lite Fail, men whatever. Det var Mickan, Karro, Elsa och Linn som jag "hängde" med. Trevligt, trevligt. Pernilla var jag för övrigt också social med. Menmen, ha ett gott nytt år! Jag ska sova nu, för imorgon blir det Skellefteå tidigt! Jag kan förresten vissla nu! ;-)

Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards