Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Isa Lundqvist - 11 januari 2009 19:41

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Inte sen i onsdags. Skolan började på torsdagen. Det var chill för vi hade hål från 10 över 9 till kvart över 12. Det var soft. Jag och Elsa och Tina spelade rock band då. :-) Sen hade jag handbollsträning, vilket var skoj, men jag kände mig lite otränad. :-O

Sen på fredagen var det vanlig skoldag och när jag kom hem spelade jag rockband med P&P (ser ni ett mönster?) och sen såg jag på Heroes och Systrar i jeans. Jag b örjade se låt den rätte komma in, men den var för dryg att se så sent. På lördagen så vaknade jag, gjorde nudlar, såg resten av låt den rätta komma in, den sög förresten, svenskar borde inte få göra filmer som kräver specialeffekter! Sen städade jag och gjorde middag. 50 kr klirr i kassan ;-) Sen åt vi och sen såg vi Burn after reading och sen kom Brolunds igen. Idag var vi på hockey och vi har spelat rockband... igen. Sen har vi spelat tetris. Imorgon blir det begraving av Helga. Jag är inte peppad.

Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards