Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Isa Lundqvist - 17 januari 2009 17:47

IsaL

Livsstil > Allmänt och personligt

6 prenumeranter

http://isal.bloggagratis.se


Vilka 6 prenumeranter följer min blogg genom bloglovin? Kommentera så jag vet :-)

Oj!

Av Isa Lundqvist - 17 januari 2009 17:13

Nu har jag inte skrivit sen i måndags. I tisdags var jag i skolan och sen hade jag handbollsträning. Jag var där, men inte med, för jag var förkyld. Sen gjorde jag läxa. På onsdag var jag i skolan och sen hade jag fotbollsträning med Jeanette som sen sov över hos mig. Hon lät mig inte komma i närheten av datorn, förutom när jag skulle skriva in mitt apberget-lösenord, så att hon kunde lägga in läskiga bider med konstiga kommentarer, haha ;-) Vi spelade jättemycket rockband och jag ska köpa alla kläder har jag bestämt! :-} Jag gjorde läxa. På torsdag var det skola. Bild är skitskoj. Jag kom inte på handbollsträningen för jag var fortfarande förkyld. lilla Mamsen, Jullan och jag såg på den här filmen med Brad Pitt då han blir yngre och yngre istället för äldre och äldre. Benjamin Button eller vad den nu heter. Det var bara vi hemma, så vi åt jättegod gratinerad löksoppa och bröd med smält mozarella och tomater.

Mmmmmmm!

Till det drack vi läsk. När vi såg filmen åt vi semlor och glass.

Mmmmmmm!

Det var lyckat. Igår var jag i skolan. Jag missade engelskan för jag åkte till farmor i Skellefteå för att fira hennes 80års-dag. Vi åt vääääkdigt mycket och drack ohutliga mängder läsk, men vadå det var ju ändå fredag! Jag fick ju träffa delar av släkten och det var skoj! Det har varit iskallt de här dagarna! Idag har jag slötittat på tv, suttit framför datorn och gjort hemmagjord pasta. Nu ska jag äta den.

Mmmmmmm!

Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards