Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Isa Lundqvist - 31 januari 2009 18:38

På Torsdag blev det handboll och sen filmen 'Closer' som var jättebra! Sen läxor...

Igår var det inget special på skolan förutom att jag har upptäckt hur sjukt lite tid vi har kvar innan premiären på esteten! Sen firade vi Tinas 15-årsdag. Hon fyllde år 28 December menmen... Jag och Linnéa var i ett lag mot Lina och Tina under ett antal lekar. Jag och Linnéa vann :}

Vi gjorde tårta och tacos och hade det trevligt. Och ni skull veta hur mycket vi drack! :-O

Idag har jag offrat dagen till att gå på Frasses och byta epost-adress. Min nya är isa.lundqvist@hotmail.com för dom som undrar.

Får se vad jag gör ikväll...


Läxor blir det väl imorgon:

# No - Uppsats om organsystemet njurar och levern, samt muntlig redovisning.

# Svenska - Svara på frågor om boken man ska ha läst, 'I taket yser stjärnorna.'

# Bild - Göra en serie.

# Hemkunskap - Läsa och lära sig om proteiner.

# Matematik - Räkna blandade uppgifter (om man vill kunna något inför provet)

# Idrott - Träna kondition minst 30 min, 2ggr/vecka och föra träningsdagbok.



Följ">http://www.bloglovin.com/blogg/424810/isal?claim=a2xdat97zaw">Följ min blogg med bloglovin


Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards