Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Isa Lundqvist - 12 januari 2009 21:21

Idag var jag inte i skolan, för jag var som sagt på begravning. Jag trodde att jag hade vant mig vid tanken på att hon är borta, men jag klarar inte av begravningar. Jag totalbröt ihop och grät ooch snorade. Vuxna människor, som jag vet vanligtvis är behärskade, skakade av gråt. Jag grät när vi la blommor på kistan och speciellt grät jag när mormor skulle ta farväl och hon knappt kunde prata för att hon var så ledsen. Min mormor, som alltid är så glad. Efter halva middagen grät jag inte mer. Då satt vi och pratade minnen vi har med Helga. Man var tvungen att le när man hörde historier man aldrig hört förrut, som att hon som 40-åring utmanat en 25-årig man på en brottningsmatch! Jag kommer att sakna henne. Jag skúlle läsa minnen som folk hade skrivit, men jag fick alla lappar som bara hade namnteckningar. Man såg inte vad det stod så jag fick fråga någon då jag skulle läsa alla. Jag hade skrivit om den gången hon kallade Ankan för gammkärring. Som sagt, jag kommer sakna henne.

Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards