Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Chock!

Av Isa Lundqvist - 28 januari 2009 17:38

Måndagen flöt på som vanligt med skola och läxor. Skitskoj med jepordy på musiken! Tjejerna vann såklart! :-D

Igår var det chill i skolan och sen var det läxor och handboll. Jag tänkte gå och lägga mig, men min kära syster övertalade mig att se på Loser. Den var bra iaf. Idag har vi haft skola som vanligt. Det var pytt-i-panna i skolan (blääää) så jag och Tina gick hem och gjorde gudomlig löksoppa efter skolan! :-D Sen spelade vi liiite Rock Band och sen blev det dags för bandövning, där vi kollade på några nya låtar. :-D

Jag han vara på fotbollsträningen i ungefär 20 minuter så jag fick stå i mål, eftersom jag inte orkade byta om. Två klantmål och ett svårt mål släppte jag in, men jag var faktiskt inte uppvärmd då klantmålen släpptes in! Ikväll ska jag på framplock på herrmatchen i handboll, sen stannar jag och ser den. Jag får ta med mig lite läxa. På tal om läxa....


Jag fick en chock när en kompis på msn frågade vad vi har för läxa. Jag räknade upp allt och kom fram till att det är sjukt mycket!


Dessa ämnen har vi läxa i:

# No - Uppsats om organsystemet njurar och levern, samt muntlig redovisning.

# So - Läsa och svara på frågor om franska revolutionen.

# Svenska - Svara på frågor om boken man ska ha läst, 'I taket yser stjärnorna.'

# Spanska - Glosor.

# Engelska - Glosor samt kunna översätta en text till svenska.

# Bild - Göra en serie.

# Hemkunskap - Läsa och lära sig om proteiner.

# Matematik - Räkna blandade uppgifter (om man vill kunna något inför provet)

# Idrott - Träna kondition minst 30 min, 2ggr/vecka och föra träningsdagbok.


Dessa ämnen har vi inte läxa i:

# Musik

# Mentorstid (vilket man inte kan ha läxa i för det är då man gör läxa)

# Estet


AVUNDSJUKA????????????

 
 
Sofia

Sofia

28 januari 2009 18:59

Oj, det var en utförlig blogg :D

http://sofiasko.bloggagratis.se

 
Jeanette

Jeanette

28 januari 2009 21:04

tjejerna vann för oss oso :}
satan vilken läxa :O

http://parfymturk.blogg.se

 
Ingen bild

Mig själv

28 januari 2009 22:57

Japp ;-D
Yeey girls! Eller hur! :-O

 
Joi

Joi

29 januari 2009 20:57

jag vet inte vilka läxor vi har, har inte varit på skolan på ett tag för det e jobbigt däår

http://homogorilla.blogg.se

 
Ingen bild

Mig själv

31 januari 2009 18:37

Jag vet

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isa Lundqvist - 14 mars 2010 18:21

Min och Linns blogg är up and running! Jag har gjort designen från scratch trots att jag inte har någon som helst erfarenhet *stolt* :}   Kolla in den!     ...

Av Isa Lundqvist - 13 mars 2010 18:01

  Besök min och Linns blogg, Plätten & Plättan!

Av Isa Lundqvist - 19 oktober 2009 10:39

Jag satte mig vid Fias dator och min blogg var uppe. Och guuud vad det var länge sen jag skrev! Jag har ju tänkt hur många gånger som helst att jag ska skriva. Konfalägret var iaf sommarens höjdpunkt. Vi gjorde en massa roliga aktiviteter som supergu...

Av Isa Lundqvist - 26 juli 2009 12:32

Kattvakten gick bra, total belöning 1000 kr. Najs! :D Brollarna är här, så jag har inte suttit vid datorn så mycket. :) Och för en gångs skull är FISEN hemma! ;D Men idag måste jag packa och det är typ det jobbigaste som finns. :/ Men sen blir det ju...

Av Isa Lundqvist - 12 juli 2009 22:30

Så nu har det väl gått ca 2 veckor sen alla mina trogna läsare hörde något från mig. Jag har bestämt mig för att sluta skriva exakt allt jag har gjort och börja skriva om sakerna jag orkar skriva om. Hursomhelst var det jättebra i Lövstrand med bad, ...

Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards