Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Isa Lundqvist - 13 februari 2009 16:11

Det blev ingen match igår, den tar vi på tisdag. Det var jobbig träning och jag fick en boll på fingret. Det gjorde skitont och nu är fingret svullet och lite blått. Ironiskt nog händer det mig aldrig något på fredag den 13 utan alltid dagen innan, torsdag den 12.

Idag har det bara varit en vanlig skoldag. Vi har fått preliminära roller på esteten. Är nöjd med min, inte för stor, men inte för liten :-)

Nu har jag pratat med Jeanette lääänge i telefonen. Det blev inte ridning på friluftsdagen, men ålid blir nog najs :-)

Hade egentligen inget att säga...


# No - Uppsats om organsystemet njurar och levern.

# Engelska - Prov på kapitel 6B, 7A och 7B + genitiv och adverb.

# Bild - Göra en serie.

# Hemkunskap - Läsa och lära sig om mineraler. Hemprov...

# Spanska - Glosor och prov.

Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards