Alla inlägg den 4 februari 2009

IYF

Av Isa Lundqvist - 4 februari 2009 17:18

Japp. Idag sjulle jag till tandläkaren. Dom pratade med en som om man var tre år. Bella var där precis före mig och Elin kom precis efter mig. Jag missade iaf no:n. Sen var det då B-språk. Vi gjorde teknikåttan som inte hade något med teknik att göra över huvud taget. Läraren sa att man inte fick gå när man var kvar, utan att man skulle sitta till tio. Jag satt i tio minuter och rullade tummarna, men då alla var kvar kvart i fick vi gå. Sen var det matteprov. Det kändes som att det gick bra. Hoppas på MVG...

Sen var det so. Vi gör planscher om personer som var viktiga för den franska revolutionen. Jag har Louis Antoine Léon de Saint-Just. Ja, han är fransk, och nej, han är inte en tjej. Han ser sjukt mesig ut på alla bilder, men han var tydligen en tyrann. Sen var det fotbollsträning, som någon skolkade från igen!!!

Nu har jag väl mest stekt. Mamma ska göra löksoppa åt mig och den otacksamma korv-älskaren. Orkar inte skriva mer, utom här är läxorna:


# No - Uppsats om organsystemet njurar och levern, samt muntlig redovisning.

# Engelska - Prov på kapitel 6B, 7A och 7B + genitiv och adverb.

# Bild - Göra en serie.

# Hemkunskap - Läsa och lära sig om vitaminer och vatten.

# Idrott - Träna kondition minst 30 min, 2ggr/vecka och föra träningsdagbok.


Det blir bara mindre och mindre! :-D

Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards