Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Isa Lundqvist - 3 februari 2009 22:13

Söndag var stek. Jag gjorde typ ingen no, menmen jag gjorde annat. Jag och Julia tog en promenad, och vi skickade iväg ellos-beställningen. Jag köpte en tröja, tre par leggings och tre par två-pack linnen. Det blev ca 750 kr, men nu har jag några basplagg iaf :-)

Måndagen var stek. På musiken ska vi välja en låt från 50-80-talet. Jag blev gruppledare för ingen annan ville. Jag skulle sova över hos Jeanette så jag hade fetpåsen eftersom vi alltid har gympa på tisdagar. När bussen var framme kom jag på att jag kunde ha lämnat gympakläderna i skåpet. Vi räknade matte och såg på filmen Taken och gjorde en massa andra skojiga saker :-D

Idag var jag väl lite trött, men jag tog mig igenom dagen! Idag fick jag min iPod nano! :-D Sen var det handbollsträning. Jag spelade nia och drämde till en sjukt snygg boll i vänstra hörnet! Jag blev lite för stolt :-}

Nu ser jag på filmen accepted. Här är mina läxor:


# No - Uppsats om organsystemet njurar och levern, samt muntlig redovisning.

# So - Läsa och svara på frågor om franska revolutionen.

# Engelska - Prov på kapitel 6B, 7A och 7B + genitiv och adverb.

# Bild - Göra en serie.

# Hemkunskap - Läsa och lära sig om vitaminer och vatten.

# Matematik - Prov imorgon!

# Idrott - Träna kondition minst 30 min, 2ggr/vecka och föra träningsdagbok.


Peace, out!

Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards