Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Isa Lundqvist - 5 februari 2009 13:45

Om man skriver ofta orkar man inte skriva så mycket, för det har inte hunnit hända så mycket, men om man skriver sällan orkar man inte skriva allt som har hänt, så man skriver alltid lite.

Jag har börjat ladda hem ljudböcker till min iPod. Det är stek, men dom läser så sjukt långsamt att man typ somnar.

Fia tipsade mig om en cool hemsida. Igår var jag inne på den liiite för länge. Idag hade vi bara mentorstid, bild och b-språk. På bilden ska vi göra reklam. Våran grupp gör reklam för match.com. Det kommer nog inte bli så bra men det är kul iaf. Linnea är tjejen, jag är hennes första och sen hennes andra kille. Ingen av killarna ville vara med, otippat nog.

Det blev go-slaggis idag mellan en atlas-boy och några weirdos. Det blev världens liv! Nu har jag slutat. Det är steeeek.


# No - Uppsats om organsystemet njurar och levern, samt muntlig redovisning.

# Engelska - Prov på kapitel 6B, 7A och 7B + genitiv och adverb.

# Bild - Göra en serie.

# Hemkunskap - Läsa och lära sig om vitaminer och vatten.

# Idrott - Träna kondition minst 30 min, 2ggr/vecka och föra träningsdagbok.

Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards