Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Isa Lundqvist - 18 maj 2009 17:15

Grattis Norge, både nationaldag och poängrekord och jordskredsseger! Fick ju också veta att de var det första landet någonsin som fick noll poäng i ESC. XD

Igår var det silvertävlingar för fulla muggar. Vi kom tvåa, så det är väl godkänt :)

På kvällen var jag väl lite slö på att plugga, men jag slapp både engelska redovisningen och svenskprovet, så jag skjuter allt framför mig som vanligt ;)

Jaja, det är ändå bara svensk- och hemkunskapsprov imorgon. Redovisning nästa måndag och no nästa tisdag. Haha, ikväll MÅSTE jag plugga XD

Vattenkrig idag på lunchen, men det var typ bara jag, Emma, Mickis och Linnéa och hon blev lite sur för hon hade bara med sig mjukisbyxor ;D

Jaja, livet.


# Svenska - prov på författare.

# Hemkunskap - prov.

# Spanska - glosor.

# Engelska - muntlig och skriftlig uppgift. (Om The Ark <3333) 

# No - skriftlig redovisning på ett optiskt hjälpmedel.

Kanin!

Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards