Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Isa Lundqvist - 5 maj 2009 17:44

Vi hade ingen handboll på hela förra veckan. Däremot hade vi skola och på spanskan började vi se El espinajo del diablo som vi inte hann se klart i slutet av sjuan. Inte kommer vi esteter få se slutet! Det här måste ha varit onsdag för på torsdag var vi lediga och det var ju valborg! Jeanette sov över hos mig till fredag från onsdag. Då stekte vi på onsdag. Vi färgade även håret och åt glass två gånger. Självklart tappade hon ut min! På tal om glass åt vi väl typ en på torsdag också. Gubben i blå kiosken måste ha vetat det för han sa "ni vet väl att vi har mjukglass också?" xD

Majbrasan var trevlig sen åkte vi till busstationen och åt gratis korv och stekte med coola personer. Sen onsdag var jag katt- och marsvinsvakt åt Erikssons. Jag tror att Chippen ville döda mig. Så fort han var ensam med mig blev han psycho och började fräsa och typ ge hatblickar. Erikssons bil slutade typ funka så jag var kattvakt tills igår. I helgen tvingades vi till slavgöra på gården och grillmiddag hos Westermarks. Jag har även hunnit läsa en hel del. Läxorna har jag tyvärr skitit lite i, så det lär jag måsta ta igen. Ajja Bajja,Isa!

Nu i veckan har vi ju haft estetvecka, med repitition inför teatern på fredag. Inga lektioner på hela veckan! :-D

Vår teater lääääär ju rocka. Haha, Dennolf xD

Päron, glöm inte videokameran! Fredag klockan 7, välkomna det kommer bli gråtta (gr8) B-)


# Svenska - prov på författare.

# Hemkunskap - prov.

# Spanska - glosor.

# Engelska - muntlig och skriftlig uppgift. (Om The Ark <3333)

Kanin!

Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards