Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Isa Lundqvist - 16 maj 2009 17:38

Bilder på mitt slutgiltiga skivomslag (fjärde utkastet) och världens bästa estetgäng!

Av Isa Lundqvist - 16 maj 2009 17:19

Estetveckan var typ det roligaste ever! Vår grupp är typ tajtare än våra ordinarie klasser. Det är skönt att vara med människor som kan flamsa och bju' på sig! Nu är det över och det känns ju ganska sad.... Och TOMT!

Menmen, nu ska jag inte vara deprimerad, vi har ju hela nästa år också! :)

Teatern gick jättebra, utom när jag skulle sjunga, Haha xD

Den är filmad så jag ska kirra den här någon gång i livet :)

I lördags skulle vi fara till badhuset, men det har typ stängt (! :O) så vi drog till paradisbadet i stället. Bra träning! :D

Söndagen åkte vi till farmor och farfar. Det var trevligt :)

Måndagen minns jag inte vad jag gjorde, så det kan inte ha varit något vettigt! XD

Tisdagen var det handboll, skola och allmänt leva, och torsdag lika så, memn då gjorde jag faktiskt också ett skivomslag! Onsdag var Nett här och vi spelade RB ett tag, sen gjorde jag väl inget vettigt ;D

Igår var det då skola och vi fick se estetföreställningen. Den var ju kuuung! :D

Vi fick glass också! :)

Sen på kvällen stekte jag, Mickis och Linnéa på samhället och träffade människor. Sen drog jag och Linnéa till Rebecca och såg på film och grillade. Det var kul! :D

Idag blev det till att gå upp tidigt, för jag och Nett åkte till Ö-vik och shoppade. Jag köpte examensskor, hårsnoddar, örhängen, ett random sporthårband, klubbor (XD) och ett par übersköna harembyxor. Total summa lite mindre än 400. Lätt värt!

Nu är det hemgrillat på G, och inte har jag gjort min läxa än xD

Jaja, tur man är smart ;D


# Svenska - prov på författare.

# Hemkunskap - prov.

# Spanska - glosor.

# Engelska - muntlig och skriftlig uppgift. (Om The Ark <3333) 

# No - skriftlig redovisning på ett optiskt hjälpmedel.


Kanin!

Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards