Alla inlägg den 30 december 2008

Av Isa Lundqvist - 30 december 2008 22:20

Jag hade himla svårt att sova, för jag ville inte gå och lägga mig. Det är då man tänker, så jag somnade halv 7. Jag som låg så bra till... Jag lindrade tankarna med Toy story. Lite mixat, med tanke på att jag såg Sweeney Todd innan? Nu ska jag lindra tankarna med Secret window. Han är fin han, Johnny depp. Tack Karro, för att du alltid ser film med mig!

Vi åkte förresten längdskidor. Leo är ett trevligt pratsällskap!

:'(

Av Isa Lundqvist - 30 december 2008 01:35

Jag gick och la mig klockan 12. Yeey mig! Sov 14 ½ timma. Vaknade och märkte att båda mina julklappsmuggar har gått sönder (sorry Nettan, men jag ska få nya likadana som jag ska använda i ditt namn.) Jag och Karro har simmat, spelat pingis, spelat rock band (numer med trummor), och sett på Sweeney Todd. Sen har vi googlat en massa bilder. Jag hade precis bett Pappa att ladda hem en film, då han sa att Helga har dött nu. Hon var ju inte vaken något när vi var där och hade inte ätit på två dagar, så det var väl inte oväntat, men man blir ju ändå ledsen. Vila i frid, Helga, jag tänker på dig! :'(  


Ikväll lär det bli svårt att sova...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Since 1994

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Du läser min blogg för att?
 Jag känner dig
 Du skriver intressanta saker
 Jag följde en länk
 Genom random sökning
 Jag har INGEN aning
 Det kom upp på nya inlägg
 Jag har inget liv

Länkar

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards